Bermula Dengan Kulit Yang Sihat Bersih Berseri

Rutin Penjagaan Kulit

Penuaan Sihat Bermula Dengan Kulit Yang Sihat Bersih Berseri

Bermula dengan YOU-th!

Set penjagaan kulit YOUTHTM menawarkan produk yang dicipta secara harmoni dengan alam semulajadi malah dibuktikan secara klinikal.

Boleh didapati secara eksklusif dari Shaklee, setiap produk YOUTHTM adalah bersumberkan bahan-bahan semulajadi terbaik, yang telah diuji, dan diformulasikan untuk anda. Jadi anda boleh berasa tenang dan yakin untuk menggunakannya.

Himpunan testimoni pengguna YOUTH yang telah peroleh Shaklee Effect kulit sihat cantik berseri.
MakCik?
ADAKAH ANDA BERSEDIA UNTUK KELIHATAN MUDA SEBAGAIMANA ANDA MERASAINYA DARI DALAM?

Kenapa Perlu Pilih YOUTH?

Kerana dalam penghasilan barisan produk YOUTH, Shaklee hanya menggunakan bahan-bahan semulajadi terbaik. Memanfaatkan kuasa botanikal, dengan lapan paten dan paten-diproses, setiap produk YOUTHTM diformulasi secara spesifik untuk berfungsi pada peringkat selular kulit anda.

Set Penjagaan Kulit YOUTHTM Adalah:

YOUTH™ Memanfaatkan Kuasa Botani

untuk memperbaharui, meningkatkan semula dan meremajakan sel untuk kulit yang lebih muda. Teknologi maju YOUTH™ bukan hanya menangani penuaan pada permukaan kulit tetapi ia juga mensasarkan kepada tahap sel kulit supaya kulit diperbaharui pada kadar yang lebih muda.

YOUTH™ Menangani Tanda-tanda Penuaan

Dibangunkan secara klinikal oleh pakar kulit bertaraf dunia, Indeks Usia Kulit mengukur kehadiran tanda-tanda utama penuaan dengan data klinikal berasaskan fakta yang menangani perkara berikut:

Penuaan Sihat Bermula Dengan Kulit yang sihat bersih berseri

Teknologi Terkini Dengan 8 Paten Dan Paten Yang Sedang Diproses

Setiap produk YOUTH™ diformulasi untuk menangani pelbagai faktor penuaan, sama ada gaya hidup anda, alam sekitar atau penuaan semulajadi. Shaklee telah memberikan 10x kepekatan Youth Complex dimana Patennya sedang diproses ke dalam YOUTH™ Activating Serum, produk yang mesti dimiliki dalam koleksi YOUTH™ Shaklee.

Panduan Mudah Untuk KEKAL MUDA, JELITA Dengan YOUTH™

Penuaan Sihat Bermula Dengan Kulit yang sihat bersih berseri

Bagaimana Untuk Dapatkan YOUTH™ Shaklee?


Dapatkan YOUTH™ Shaklee secara atas talian terus dari HQ Shaklee. Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee (RM 35 sahaja) untuk menikmati harga lebih murah.



Anda juga boleh dapatkan YOUTH™ Shaklee dari KakNjang. Harga sama seperti dari HQ. Ada tambahan free gift/hadiah misteri sentuhan peribadi KakNjang selagi stok masih ada.



Penuaan Sihat Bermula Dengan Kulit yang sihat bersih berseri

Jemput follow KakNjang di Media Sosial Berikut:

Penuaan Sihat Bermula Dengan Kulit Yang Sihat Bersih Berseri | Azura Abdul