Meal Shakes Shaklee Makanan Sedap Di Mana Sahaja

Meal Shakes Shaklee - Makanan sedap di mana sahaja

Meal Shakes Shaklee - makanan sedap di mana sahajaMeal Shakes Shaklee
Makanan Lazat Di Mana-Mana Sahaja
Kod Produk: 11001 (544 g)

Serlahkan potensi si manja anda
Apapun si manja lakukan, yakinlah bahawa Shaklee menyediakan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh si manja anda untuk membesar.

Minuman berkhasiat, sedap dan berkrim serta sumber yang kaya dengan kalsium, serat dan protein. Sesuai untuk kanak-kanak, remaja dan juga dewasa di mana-mana sahaja. *

Keistimewaan Shaklee

  • Sumber yang baik bagi serat dan protein. Protein membantu membina dan memperbaiki tisu badan. Ia adalah penting untuk pertumbuhan dan perkembangan, membekalkan asid amino yang diperlukan untuk penghasilan protein.
  • Kaya dengan kalsium dan zink. Kalsium membantu membina tulang dan gigi yang kuat. Zink memainkan peranan yang penting dalam pertumbuhan.

Meal Shakes Shaklee Makanan Sedap di mana sahajaSaiz Hidangan: 34g (1/4 cawan)
Hidangan Setiap Bekas : 16

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Meal Shakes
Kod Produk: 11001 (544 gram / 16 hidangan)

Saranan penggunaan:
Untuk minuman yang berkrim, rendah lemak dan berkhasiat, campurkan 1⁄4 cawan (34 g) serbuk dengan 1 cawan (237 ml) air sejuk atau susu rendah lemak. Untuk minuman yang lebih pekat dan berbuih, campur 1⁄3 cawan (45 g) serbuk dengan 1 cawan (237 ml) susu penuh dan beberapa ketul kiub ais di dalam pengisar.

Klik pada ikon di bawah untuk pembelian Meal Shakes Shaklee secara online, bayaran menggunakan kad kredit/debit. Untick mana-mana produk cadangan yang tidak diperlukan.
Beli secara online
Atau

Anda boleh terus WhatsApp KakNjang di 019 668 6767 atau klik pada ikon di bawahWhatsApp KakNjang SekarangKonsultasi exclusive percuma untuk semua pelanggan KakNjang.

Nak beli dengan harga lebih rendah, daftar sebagai Ahli Keluarga Shaklee sekarang.Daftar Shaklee

  • Tinggalkan Balasan

    Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *