Sahur Lebih Ringkas Dan Mudah Dengan ESP Dan Kurma Tanpa Biji

Sahur lebih ringkas dengan ESP dan Kurma

Setiap tahun, dilema yang sama tetap akan datang bila Ramadan tiba. Nak sahur apa? Sekarang pula sedang dalam Perintah Kawalan Pergerakan COVID-19. Kalau dulu boleh simpan lebihan makanan berbuka (kalau ada lebihannya lah!!!) yang kita beli di Bazar Ramadan untuk sahur, sekarang Bazar Ramadan tak de. Masaklah kau nak…! Jadi untuk mengurangkan kemasakan itu, KakNjang nak share dengan anda semua sahur ringkas kegemaran KakNjang, kurma tanpa biji dikisar bersama ESP serbuk protein Shaklee. Sangat senang!

Cara-cara penyediaannya mudah sangat. Tapi sebelum mula, pastikan anda semua ada blender. Tak kisahlah blender jenis apa, lagu mana pun, janji boleh kisar bagi hancur semua bahan yang dimasukkan ke dalamnya.

Bahan-bahan yang diperlukan:
* 3 sudu makan ESP serbuk protein Shaklee
* 4 biji kurma yang telah dibuang bijinya
* 1 cawan susu rendah lemak brand sukahati korang
* 1 cawan kiub ais

Cara-caranya:
– Masukkan semuanya ke dalam blender pengisar anda.
– Kisar sehingga halus dan sebati semuanya.
– Sedia untuk diminum!

Mudah sangat bukan? Lagi mudah bila kita ada semua bahannya depan mata. Ada ESP. Ada buah atau kurma. Blend! Dah siap. Sahur jadi sangat mudah dan ringkas dengan ESP dan buah juga kurma!

sahur jadi ringkas dengan esp dan kurma

Kalau belum ada ESP, boleh terus wasap KakNjang di 0196686767 cakap nak ESP. Buat bayaran, nanti KakNjang terus poskan kepada anda semua bersama resepi-resepi ESP yang lain.

HARAP MAAF. JUALAN KURMA TELAH PUN BERAKHIR. TERIMAKASIH ATAS SOKONGAN ANDA SEMUA.

Kurma tak tau nak beli kat mana sebab PKP COVID-19? Jangan risau. KakNjang boleh tolong anda semua dapatkan kurma, bukan sejenis, tapi tiga jenis dalam satu set. Setiap set bernilai RM30(semenanjung)/RM35(sabah sarawak) termasuk kos pos dah tu. Setiap jenis 250g, x3 jadinya kita akan dapat 750g kurma. Dapatkannya di sini…

Dapatkan kurma Algeria di sini!
HARAP MAAF. JUALAN KURMA TELAH BERAKHIR.

Alhamdulillah akhirnya sampai juga kurma KakNjang…Orang lain punya semua dah sampai, dah habis makan sebekas dua, dah repeat order takut habis sebelum ramadhan… Orang lain pergi posLaju, KakNjang punya boleh masuk salah courier… pos domestik perginya. Addeh…Tapi kalau sampai awal macam orang lain, memang kompom dah babis juga ni?‍♀️?‍♀️?‍♀️Ada yang nak kurma? Sempat lagi ni kalau nak order. Last order kita terima 19hb April 11.59pm…Boleh ke link ini ya, ada 2 pilihan.1. Kurma Ajwa Algeria, 500gm / Pek. RM45 termasuk kurier.Klik sini https://bykhm.onpay.my/order/form/kurma_ajwa/9762. Kombo 3 pek Kurma Deglet Noor dan Deglet Sunnah. 1 pek 250gm, 3 pek 750gmRM30 termasuk kurier SemenanjungRM35 termasuk kurier Sabah / Sarawak.Klik sini ya https://bykhm.onpay.my/order/form/kurma_khm/976Sebarkan untuk kita sama-sama dapat hadiahkan kurma buat ibu bapa kita di kampung. ❤️Kalau nak blend kurma tu dengan ESP, KakNjang ada stok ESP. Boleh order dengan KakNjang. Kalau lambat, InSyaaAllah ada je stok kat HQ. Roger KakNjang ok?0196686767

Posted by Azura Abdul on Khamis, 16 April 2020

Selamat mencuba. Semoga perkongsian KakNjang kali ini bermanfaat buat semua.

Pengedar Shaklee Malaysia
sahur ringkas sihat berkhasiat
  • Tinggalkan Balasan

    Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *