Promosi Shaklee Januari 2018

Promosi Shaklee Januari 2018

Bulan baru – Promosi Shaklee Januari 2018. Shaklee ada beri promosi baru yang hebat untuk semua ahlinya, juga buat pelanggan dan pengguna Shaklee secara keseluruhannya. Paling best lagi bila produk yang tengah promosi ni merupakan gandingan hebat kepada produk Shaklee yang baru dilancarkan bulan ni Januari 2018.

Produk promosi bulan ini ialah Omega-3 terhebat di pasaran, OmegaGuard Shaklee. Biasa kalau beli OmegaGuard ni RM150 siap pos. Tapi bulan ni dapat 5% diskaun kalau beli 3 botol! Nak beli dengan harga lebih murah? Terus daftar sebagai ahli keluarga Shaklee di sini.

Apa bagusnya Omega-3 ni? Omega-3 bantu kurangkan kolesterol, kurangkan tekanan darah, kurangkan risiko artery tersumbat, kurangkan stress, kurangkan sakit otot sendi dan omega-3 juga merupakan makanan untuk otak – food for brain. 

Produk baru Shaklee yang baru diperkenalkan ialah CoQ-Trol Plus. Membekalkan 100mg keperluan CoQ10 setiap hari dengan hanya mengamalkan sebiji capsul setiap hari. CoQ10 merupakan antioksida yang kuat, memberi tenaga kepada sel dan membantu kuatkan jantung.

Gabungan Omega-3 dan CoQ10 mampu memberikan kita sokongan kuat untuk kesihatan jantung yang optima.

Mereka yang ada masalah jantung, masalah 3Tinggi, gabungan dua produk ini adalah sangat sesuai dan mampu mencegah masalah sedia ada dari berlarutan. InSyaaAllah. Namun kita-kita yang belum disahkan menghidapi sebarang penyakit pun boleh amalkan produk ini untuk tujuan pencegahan awal.

Nak tunggu doktor diagnos kita sakit jantung or ada salah satu dari 3Tinggi tu dulu ke baru nak fikirkan kesihatan jantung? Baru nak fikirkan salur darah mana dah tersumbat? Baru nak kelam kabut nak turunkan itu ini?

Kalau KakNjang, KakNjang tak tunggu dah. Makan dulu Omega-3 supaya saluran darah tak tersumbat dan sokong dengan CoQ10 untuk pastikan jantung cukup kuat dan sihat mengepam darah ke keseluruhan badan hanya dengan sekali denyutan. Otak pun sihat dan cergas sebab dapat food for brain dan cukup oksigen!

Nak tunggu apa lagi? Sementara stok masih ada, dan sementara dalam tempoh promosi ni, terus sambar 3 OmegaGuard + 3 CoQTrol Plus. Jangan makan seorang diri. Berikan satu set untuk Mak Ayah di kampung, satu set lagi untuk Mertua di kampung lagi satu, dan set ke-3 untuk diri sendiri suami isteri. Bila semua insan tersayang keliling kita sihat, baru seronok nak buat family reunion!!!

Promosi 5% diskaun bila beli 3 botol OmegaGuard ni berlangsung sepanjang bulan Januari 2018 ini, selagi ada stok.

Jadi, cepat bertindak. Ya betul masa masih ada, tapi KakNjang tak boleh nak jamin produk ni ada sampai hujung bulan.

Macam mana nak beli? Ada 2 cara.

Cara pertama: Terus Wasap KakNjang di 0196686767 habaq kaknjang apa yang anda nak. Cara ni biasanya KakNjang guna kaedah Bank Transfer untuk bayaran.

Atau

Cara kedua: Pembelian secara online. Pembelian secara ini, anda boleh buat bayaran menggunakan kad kredit atau kad debit, terus diselenggara oleh Shaklee Malaysia. KakNjang dah sediakan link berkenaan. Anda hanya perlu pilih item yang hendak dibeli dan pastikan kuantiti yang betul sebelum terus ke skrin pembayaran.

Promosi lain pada Januari 2018 ini ialah VitaLea –  multivitamin untuk kanak-kanak. Promosi Back To School Beli 4 pada harga 3! Nak beli dengan harga lebih murah? Terus daftar sebagai ahli keluarga Shaklee di sini.

Mak sihat. Ayah sihat. Atok Nenek  semua sihat. Anak-anak kita pun nak sihat juga kan? Invest sedikit untuk mereka.

Boleh wasap KakNjang di 0196686767 atau terus buat pembelian secara online di bawah.

Promosi Shaklee Januari 2018 VitaLea for Kids buy 4 @ 3

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *