Testimoni Pengguna Vitamin C Shaklee | Azura Abdul

testimoni pengguna vitamin c shaklee

Hari ni KakNjang nak cerita sikit tentang beberapa testimoni pengguna vitamin C Shaklee. Ramai pelanggan KakNjang yang ambil vitamin C ni adalah untuk tingkatkan imuniti tubuh.

Testimoni 6 Tahun Tak Demam Sejak Kenal Shaklee!

testimoni vitamin c shaklee - 2 tahun tanpa MC
Tahun ni pecah rekod lagi tak ambik MC. Dah 2 tahun tak demam sejak kenal vitamin C Shaklee. – Puan Ja, Kedah.

Puan Ja, seorang guru Kimia dari Kedah. Beliau memang seorang penggemar vitamin C Shaklee. Bila ditanya apa rasa selepas mengamalkan vitamin C Shaklee, beliau akan jawab “OK, sama saja!”

Bunyi macam kasar, tapi maksudnya she’s doing good. Kenapa KakNjang cakap begitu? Sebabnya setiap kali order vitamin C, mesti beliau ambil 2 botol terus. Kalau order vitamin lain seperti Ostematrix dan BComplex, beliau mesti akan selitkan juga vitamin C.

Mungkin tiada perubahan ketara yang dirasakan sebab Puan Ja ni seorang guru Kimia yang sangat sibuk. Tapi bila di tanya prestasi tahunan, dengan bangganya Puan Ja beritahu yang tahun ini beliau bertugas penuh tanpa MC.

Itu 4 tahun yang lepas. Bila testimoni tadi timbul semula, Puan Ja bagi KakNjang update yang sangat memberansangkan. Sekarang, 2021, dah masuk tahun ke-6 beliau dapat bertugas tanpa MC! Alhamdulillah…

Testimoni vitamin c shaklee 6 tahun tanpa mc
“… dah 5-6 tahun kot tak demam dan tak MC. Alhamdulillah” – Puan Ja, Kedah.

Pada KakNjang, ini suatu pencapaian yang sangat bagus! Alhamdulillah.

Testimoni Vitamin C Shaklee Untuk Perut Sensitif

Lagi satu testimoni yang KakNjang nak kongsikan di sini ialah testimoni Vitamin C Shaklee untuk perut sensitif. Ramai yang takut-takut nak ambil vitamin C sebab masam dan “tajam” pada perut. KakNjang yakin mereka ni belum pernah cuba vitamin C Shaklee. Vitamin C Shaklee dihasilkan dari ekstrak jagung, menjadikannya sesuai untuk semua temasuklah mereka yang memiiki masalah gastrik dan GERD.

Testimoni vitamin c shaklee untuk peut sensitif

Puan Suzana dari Putrajaya. Seorang pesakit GAD (sejenis anxiety disorder) dan GERD (sakit perut yang melibatkan acid reflux – asid dari dalam perut naik ke salur aesophagus). Kedua-dua penyakit tersebut akan menyebabkan perut terasa seperti kena gastrik. Pedih perit ulu hati terasa seperti luka di dalam.

KakNjang mula consult Puan Suzana cara pemakanan sihat dengan sokongan beberapa vitamin Shaklee termasuk Vitamin C Shaklee sejak 2017. Beliau agak risau untuk teruskan dengan vitamin C takut sakit perut. Tapi bila dah tahu vitamin C Shaklee adalah berasaskan ekstrak jagung, beliau terus mengamalkan vitamin C Shaklee sehingga kini (Jan 2021).

Antara sebab kenapa Shaklee menjadi pilihan ramai ialah kerana Shaklee terbukti selamat dan berkesan seperti yang didapati di dalam The Landmark Study.

Ada banyak lagi testimoni penggemar vitamin C Shaklee anda boleh lihat di sini…

Untuk order dan maklumat lanjut tentang produk, anda boleh hubungi KakNjang WhatsApp ke 0196686767 atau klik pada link ini…

Pengedar Shaklee Malaysia
Penuaan Sihat bermula dengan vitamin C
Azura Abdul Mulakan Hari Dengan Vitamin C
  • Tinggalkan Balasan

    Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *