DTX Bantu Sokong Fungsi Hati Memproses Minyak

Bulan puasa sememangnya bulan terbaik untuk detox, untuk singkirkan semua toksin dari dalam badan. KakNjang amalkan DTX untuk bantu sokong dan tingkatkan fungsi hati.

Masa bulan puasa ni lah time paling best kita nak bersihkan “oil-filter” dalam badan ni sebab kita kurang makan. Hati merupakan penapis minyak/lemak/toksin dalam badan kita. Itulah oil-filter kita.

Kalau oil-filter kereta senang cerita. Time servis kereta, terus boleh minta tukar oil-filter. Tapi “oil-filter” dalam badan kita ni bukannya boleh main plug-and-play gitu. Kena cuci dari dalam. Kena makan.

KakNjang bantu hati KakNjang berfungsi dengan lebih baik melalui pengambilan beberapa herba tertentu seperti yang terdapat dalam DTX Shaklee ni.

  • Ekstrak biji thisle
  • Cendawan reishi
  • Schizandra chinensis
  • Dendilion
  • Kunyit
  • Articok

Nak beli satu persatu kat kedai sensei agak mahal. Dah ada dalam bentuk tablet ni, senang cerita dan lebih ringkas!

DTX sokong fungsi hati lebih baik
DTX mengandungi gabungan herba terbaik yang dapat bantu untuk sokong dan tingkatkan fungsi hati untuk memproses lemak dengan lebih efisyen.

Kebetulan DTX KakNjang dah last kopek, menang pula DTX cabutan bertuah dari Projek Viktoria by s2u Families Alhamdulillah terasa sangat bertuah membersih hati di bulan Ramadhan kali ini???

Nota: bagi rakan-rakan netters KakNjang yang dah pernah kena buang hempedu, DTX adalah produk yang sangat sesuai untuk membantu anda uruskan lemak yang dimakan.

Kalau nak cuba DTX Shaklee,  boleh roger je KakNjang ok? 0196686767

#azuraabdul #puasadenganShaklee #detoxhati #PenuaanSihat #CaraShaklee #IAmASurvivor #shakleebizleader

Raya pun dah dekat ni… memang akan ada lambakan lemak dalam badan kita jika tidak diurus dengan baik. Marilah kita bersiap sedia dengan DTX terlebih dahulu?

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *