Energy Booster : : Kenapa Ostematrix?

Kak Njang minat cerita Popeye. Siapa ingat cartoon ni? Lama dah cerita ni… klasik sungguh.
 
Sedari dulu lagi ramai dah tahu kebaikan magnesium ni…sampai terus dibuat cartoon! 
 
Punyalah berusahanya mereka untuk memastikan anak-anak minat makan sayur, terutamanya bayam.
 
Cuba tengok Popeye tu.  Makan bayam saja terus naik semua muscle.  Dari kurus keding terus jadi sado! Terus jadi Badang boleh angkat semua benda, boleh lawan semua orang jahat.
 
Kak Njang suka pendekatan macam gini berbanding kartun-kartun yang ada sekarang ni. Popeye ada mesej yang straight forward. Makan bayam: Badan jadi sihat dan kuat. Tak perlu fikir banyak, terus dapat jawapan.
 
Apa daaa Kak Njang ni melalut pasal Popeye pulak…. addeh…
 
Okeh! Straight to the point.
 
Magnesium ni sumber asalnya dari tanah. Nutrien ini diserap oleh tumbuh-tumbuhan sayuran dan kita makan sayur tersebut… antaranya adalah BAYAM.
 
Magnesium ni diperlukan oleh lebih dari 300 tindakbalas biokimia yang berlaku di dalam tubuh kita termasuklah tindakbalas yang memecahkan glukosa kepada tenaga.
 
Jika kita kekurang magnesium dalam badan, maka akan berkuranganlah juga tenaga yang terhasil… sebab itu kita akan cepat rasa letih bila tubuh tak cukup magnesium!
 
So… anda semua semak balik rutin pemakanan harian.  Ada cukup sayur tak? Buah ada ambik tak? Kak Njang kalau nak berleter pasal makan sayur ni… sampai tahun depan balik sana pun belum tentu habis.
 
Walaubagaimana pun, kualiti tanah kita sekarang ni dah agak merosot terutama dari segi kesuburan dek pencemaran yang berleluasa. Qualiti magnesium yang diserap oleh tumbuhan sayuran juga terjejas. Makanlah berkoyan-koyan bayam sekali pun belum tentu cukup haul dan nisab magnesium kita.
 
Di sini datangnya keperluan kita kepada supplement. 
 
Apa yang Shaklee ada untuk membantu?
 
Semestinya OSTEMATRIX! Setiap 4 tablets Ostematrix membekalkan 400mg magnesium kepada tubuh. Cukup untuk topup keperluan magnesium tubuh bagi yang sudah consistent memastikan pemakanan harian yang seimbang dari sumber asli.
 
 
PM Kak Njang sekarang jugak!
 
Azura Abdul
0196686767
Your Favorite Shaklee Independent Distributor
SID #1134833
 
Untuk tempahan secara online; sila klik pada gambar di bawah.  
Bayaran menggunakan kad kredit. 
Produk akan dihantar terus ke nama dan alamat yang telah anda berikan. 
Amat sesuai untuk dijadikan hadiah untuk yang tersayang!
 Purchase this set online!

 

Februari 23, 2016

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *