Vivix Shaklee The Super Duper Antioxidant!

Vivix melindungi sel di peringkat DNA. Baca di sini untuk maklumat lnjut tentang VIVIX Shaklee. Sebagai antioksidan yang kuat, VIVIX melindungi sel dari ditembusi RADIKAL BEBAS yang menjadi musuh kepada tubuh kita.
RADIKAL BEBAS merosakkan sel-sel tubuh kita hingga menyebabkan sel rosak dan boleh menyebabkan kemungkinan terjadinya kanser.
 
RADIKAL BEBAS datang dari persekitaran kita. Sedikit sebanyak lama-lama jadi banyak, lebih banyak sel kita akan rosak. Bila sel badan banyak rosak, organ akan jadi kurang sihat dan sistem badan tidak dapat berfungsi dengan sempurna.
Sekarang mungkin kita rasa masih ok.  Kenapa? Sebab kesan pencemaran tidak berlaku dalam sekelip mata. Kerosakan berlaku secara perlahan-lahan.
 
Nak tunggu terhantuk baru terngadah? Nak tunggu admitted kat mana-mana hospital baru nak kelam kabut cari penawar itu dan ini?
 
KakNjang tak sanggup. Seboleh-bolehnya KakNjang nak kekal sihat sentiasa. Mencegah adalah lebih baik dari merawat. Sebelum sakit kita shield dulu tubuh dengan pelindung luar dan dalam.
 
Setuju??
 
Kepada kaum keluarga dan rakan taulan yang sedang berdepan dengan musibah kanser, jom ikhtiar dengan VIVIX. Selagi kita masih bernafas, tandanya masih ada sel-sel sihat yang masih boleh dilindungi, dan pada masa yang sama kita boleh merencatkan sel-sel kanser, InSyaaAllah! 
Segalanya dengan izin Allah. Kita usaha yang terbaik.  Selebihnya, we leave it to THE HIGHEST POWER.
 
PM KakNjang untuk consultation.
 
Azura Abdul​
019-6686767

 

Klik pada gambar di bawah untuk pembelian VIVIX secara online, 
pembayaran menggunakan kad kredit.

 

 Click to order online!

 

Julai 28, 2015

Tag:, ,
  • Tinggalkan Balasan

    Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *