Mak Hilang Sakit Lutut; Anak Lega! Testimoni AJHT Shaklee

Mak hilang sakit lutut, anak lega.

Hari ni KakNjang nak kongsi dengan anda semua Testimoni AJHT Shaklee. Bila mak inginkan sesuatu, adalah menjadi tanggungjawab kita sebagai anak untuk tunaikan permintaan mak tu. Macam ada seorang anak ni yang pernah KakNjang ceritakan hari tu, mak dia nak sangat makan AJHT. Bila sebut je pasal sakit lutut, maknya akan sebut AJHT. Baca kisahnya di sini.

Seminggu selepas KakNjang COD AJHT ke makcik tempoh hari, KakNjang ke sana semula untuk titipkan sesuatu buat makcik; sambil-sambil meninjau keadaan makcik yang agak susah untuk bergerak sebab sakit lutut yang agak teruk.

Dua kali KakNjang telefon, tidak berjawab. Risau jugak sebenarnya. Terus KakNjang wasap anaknya takut-takut kalau makcik tiada di Melaka, berada di luar kawasan liputan.

Baru nak call kali ke-3, KakNjang terima panggilan balas dari makcik. Alhamdulillah… hilang risau tadi. Suara makcik sangat ceria, berlatarbelakangkan suasana yang agak bising, bunyi macam di pasaraya agaknya.

Makcik ada kat Melaka ni…!

Orang Melaka, kalau cakap ada kat Melaka, maksudnya dia ada di bandar. Bandar Melaka. Ada di pekan.

Syukur Alhamdulillah. Makcik dah mula beransur sihatlah tu bila dah boleh melakukan aktiviti kegemarannya bila ada masa terluang.

Tak pe makcik. Saya tinggalkan barang dalam peti surat.

Mak hilang sakit lutut, anak lega.

Terima balasan wasap dari anak kesayangannya. Rupa-rupanya selepas hari ke-3 makan AJHT, mak dah mula rasa kurang sakit lutut tu. Menjelang hujung minggu, mak dah boleh bawa besan pergi bersiar-siar.

Alhamdulillah. KakNjang paling suka dengar bila makcik-makcik yang dulunya sakit kaki lutut tumit untuk solat, sekarang dah tak sakit lagi. Dah boleh melangkah jauh. Semoga makcik terus sihat dan selesa melakukan ibadah serta aktiviti kegemaran makcik.

Aamiin…

Ada beberapa lagi Testimoni AJHT Shaklee ni. Cuma KakNjang ni tak berapa rajin nak merekodkannya. InSyaaAllah akan KakNjang usahakan.

Artikel berkaitan:

Total Page Visits: 2348 - Today Page Visits: 2
  • Tinggalkan Balasan

    Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.