Anugerah Syawal! Set Kesihatan Tulang Dan Sendi

Assalamualaikum family and friends.

 

Dalam kemeriahan dan kesibukan dan ketidak menangan tangan untuk itu dan ini dek penangan Syawal… kaknjang sempatkan juga untuk mencoretkan sedikit kenangan manis Aidilfitri tempoh hari.
 
Firstly… it’s my birthday 😉
 
Secondly…1st Syawal tarikh kelahiran my second daughter, angah!
 
Thirdly… dapat peluang menziarahi Mak Su Som yang tidak lama dahulu (April 2015) terlantar kesakitan di atas katil. What’s so special about this visit?
 
 
Pada usia 80an Mak Su Som masih gagah menyambut kami adik beradik yang datang mengunjung pada pagi Syawal tersebut.  Siap pi potong ketupat lagi untuk kitorang… 
 
Berjalan ke sana sini seolah-olah tak ada apa-apa masalah, tak dak apa yang sakit sebelum ni. Segar bugar.  
 
Terima kasih Kak Njang tolong cadangkan ubat tu… Mak Su rasa segaq dah.  Posa hari tu pun Mak Su boleh tahan.  Cuma tak larat nak pi terawih kat masjid la…
 
Kaknjang bila terharu memang tak boleh kata apa-apa… Jadi, nak selamat Kaknjang cuma jawab Alhamdulillah…
 
Saat sebelum cucunya minta cadangan untuk rawatan alternatif, Mak Su Som tak boleh berdiri dan berjalan dengan sendiri.  Perlukan bantuan kerusi roda. Nak berwuduk pun dengan menggunakan sebelah tangan sahaja sebab lagi satu kena pegang tongkat.
 
Tengok!  Sedang diuji dengan kesakitan yang maha hebat pun Mak Su Som masih gagah menjaga solatnya.  Bagaimana kita yang masih sihat segar bugar ni?

Supplement Shaklee –  Set Kesihatan Tulang Dan Sendi

Namun berkat usaha, doa, usaha dan ikatan kasih sayang kekeluargaan antara mereka, Mak Su Som dapat pulih segar selepas 2 minggu menggunakan Supplement Shaklee –  Set Kesihatan Tulang Dan Sendi.  Dan sambutan Syawal lebih bermakna dengan tahap kesihatan Mak Su Som yang sungguh memberansangkan berbanding sebelum ini.
 
Kaknjang sekadar berkongsi manfaat dan kebaikan produk Shaklee. Sistem tubuh Mak Su Som bertindak positif dengan OmegaGuard, Ostematrix dan Advanced Joint Health Tablet.  Selebihnya kredit kepada anak-anak dan cucu-cucu yang gagah memastikan ibu dan nenek mereka ini makan supplement pada masa yang telah dicadangkan.
 
Alhamdulillah Ya Allah. Engkau yang memungkinkan semua ini. Anugerah Syawal terindah…
 
Buat semua customer Kaknjang. Mai la cerita dengan Kaknjang masalah kesihatan.  Tak kiralah masalah kesihatan sendiri atau mereka-mereka di sekeliling anda.  Kita cuba tangani satu persatu. 
 
Seronok tau bila kita berada di dalam lingkungan mereka-mereka yang sihat.  Baru best nak buat reunion!!!
 
Boleh PM/Wasap/SMS Kaknjang
 
Azura Abdul
019 668 6767
Saya Pengedar Shaklee Yang Sah

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *