Lengkapkan Nutrisi Ketika Ramadhan Bersama Shaklee

Ketika puasa di bulan Ramadhan, mungkin akan wujud jurang nutrisi dari corak pemakanan kita yang hanya tertumpu pada waktu sahur dan berbuka sahaja. Berpuasa dengan Shaklee membolehkan kita melengkapkan nutrisi perlu oleh tubuh kita untuk fungsi-fungsi tubuh yang tertentu. Berikut disenaraikan beberapa produk Shaklee yang sesuai untuk digunakan di bulan Ramadhan: VIVIX Hidupkan Hari AndaMinuman […]

Read More Lengkapkan Nutrisi Ketika Ramadhan Bersama Shaklee

6 Cara Menangani Ketidakselesaan Semasa Berpuasa

Semasa berpuasa, terdapat kemungkinan kita mengalami ketidakselesaan. Berikut adalah 6 cara untuk menanganinya supaya anda boleh terus bertenaga sepanjang hari! 1. Tidur yang Mencukupi Tidur yang tidak mencukupi, kandungan nutrien pemakanan dan kehilangan elektrolit boleh menurunkan tahap tenaga. Semasa berpuasa pastikan: Dapat rehat yang cukup dan tidur yang berkualiti supaya bangun dengan rasa segar. Pastikan […]

Read More 6 Cara Menangani Ketidakselesaan Semasa Berpuasa

Kekal Sihat Dan Bertenaga Bersama Shaklee | Azura Abdul

Selamat Hari Raya

Baru Ramadan the 2nd… tetiba datang mood raya hehehe… Biasa lah kan. Bila sentiasa kekal sihat dan bertenaga sepanjang berpuasa, dia pikiaq jauh sikit huhuhu… KakNjang nak jadi orang yang pertama untuk ucapkanSELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada anda semua! Selamat Hari Raya Aidilfitri! Semoga Aidilfitri tahun ini kita semua kurang KG dan INCI. Nak tahu […]

Read More Kekal Sihat Dan Bertenaga Bersama Shaklee | Azura Abdul

Kelebihan Set Berpuasa Shaklee | Azura Abdul

Set Berpuasa Shaklee

Bagi yang hidup sendirian tidak berkeluarga, sarapan dan sahur agak mudah. Namun, bagi mereka yang sudah berkeluarga, punyai anak-anak yang pelbagai karenah, sarapan dan sahur adalah waktu makan yang sangat renyah dan kritikal. Untuk selesaikan masalah, KakNjang cadangkan pengambilan Set Berpuasa Shaklee. Set Berpuasa Untuk Siapa? secara umumnya; setiap individu yang hendak berpuasa kanak-kanak pertama […]

Read More Kelebihan Set Berpuasa Shaklee | Azura Abdul

Kekal Terhidrat Sepanjang Ramadan

Kekal Terhidrat Sepanjang Ramadan

Kekal terhidrat sepanjang Ramadan? Sedar tak sedar, hari ni dah masuk Sya’ban 1440. Countdown Ramadan tak sampai 30 hari je lagi dah. Pernah terfikir tak macam mana nak pastikan kita sentiasa terhidrat sepanjang berpuasa? Tapi sebelum tu; ni KakNjang nak tanya. Adik-adik, kakak-kakak, mokcik-mokcik dah habis bayar hutang puasa? Emmm… Cakap pasal puasa ni, perkara […]

Read More Kekal Terhidrat Sepanjang Ramadan