Selesaikan Masalah Angin Tak Lepas!

Untuk warga emas; perut adalah masalah utama! Angin tak lepas, kentot tak lepas, sendawa tak lepas; itu semua berpunca dari perut. Jom KakNjang nak story sikit. Once upon a time… Mak dah balik kampung. 😭😭😭 Masa mak kat sini tempoh hari, abang mak dtg bertandang. Tanpa kaknjang sedar, mak dah bancuh favourite drink dia utk pak […]

Read More Selesaikan Masalah Angin Tak Lepas!

Bye Bye Cherry-Berry!!! Suplemen Untuk Cirit-Birit

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ni KakNjang nak cerita pasal suplemen untuk cirit-birit yang tak berkesudahan. Semua suka Jalan-jalan Cari Makan bukan? Bukan yang kat TV tu… ni aktiviti santai bersama keluarga keluar makan-makan kat tempat-tempat belum pernah cuba makan.  Saya dan keluarga pun suka. Pengalaman…   Sama lah dengan kisah rakan sekerja ipar saya […]

Read More Bye Bye Cherry-Berry!!! Suplemen Untuk Cirit-Birit

Kisahnye…: Part 2 – Testimoni OmegaGuard Shaklee.

Kenapa ANAK anda perlu ambil OMEGA GUARD? # Anak Batuk Berkahak # Puan Yeen Maszlee : “Semalam anak saya demam, batuk dan selsema. Saya degil tak nak bagi ubat so saya kasi 2 biji OmegaGuard dan 4 biji Vitamin C. Dari dok demam, dia dah tak demam. Pastu bangun pagi esoknya, terkeluar segumpal kahak kuning…” […]

Read More Kisahnye…: Part 2 – Testimoni OmegaGuard Shaklee.